Онлайн гра Forge of Empires (FoE)
Кузня Імперій огляд гри про середньовіччя з докладним описом
Кузня Імперій (Forge of Empires) це браузерна онлайн стратегія, яка об'єднує мільйони гравців з усього світу, де кожен може стати володарем своєї імперії. Можна грати не тільки на комп'ютері, також є Android і IOS версії, завдяки цьому аудиторія сильно розширюється. Від інших подібних онлайн стратегій відрізняється 3D графікою, де в деяких моментах поєднується 2D. Сама цікава епоха на наш погляд - це середньовіччя. Але, кожна з них триває неймовірно довго, що ви потім з будь-якого будете розбиратися в історії та напам'ять зможете розповісти про основні етапи розвитку людської цивілізації.
Фордж оф Емпайр ідеально підійде всім любителям покрокових стратегій, де спочатку потрібно розвинути поселення до королівства, а далі починати імперські війни. Ігрові локації відмінно оформлені і відчувається олдскульний дух розробників-першопрохідців цього жанру. Перед реєстрацією з'являтися коротка демка, де потенційному гравцеві показується інтерфейс з переваги проекту. Видавцем і локалізатори російської версії в СНД є сам розробник InnoGames. З 2013 року гра зазнала цілий ряд змін, і першопрохідці можуть навіть її не впізнати.
Forge of Empires поширюється безкоштовно по free-to-play, на вибір безліч версій, більше 25-ти, в тому числі є і російський сервер з форумом і блогом на офіційному сайті. Щоб почати свої справи королівські швидше можна зробити перший вхід за допомогою соціальних мереж, таких як: фейсбук, вконтакте, однокласники або гугл плюс. Також ви завжди будете знати про новинки від InnoGames, яка славиться військово-економічними стратегіями в історичному і фентезі сеттінгом.
Тип | Браузерна гра |
---|---|
Жанр | Стратегія |
Розробник | InnoGames |
Видавник | - |
Статус | Запущена |
Особливість | 3D, Мультіплеер |
Дата виходу | 17.04.2012 |
Тип розповсюдження | free-to-play (безплатно) |
Офіційний сайт |
Сюжет
В Кузні Імперій ви пройдете всі епохи, від кам'яного віку, де б'ються палицями, до сучасності, де застосовують високотехнологічне зброю. Гра ділиться на 15 основних епох людської цивілізації. Щоб перейти на новий рівень, тобто відкрити епоху, необхідно в першу чергу розвинути науку і економіку до необхідних показників. При цьому потрібно воювати і перемагати, розширювати межі своїх володінь, заселяти порожні землі, і освоювати містобудування. Початок же ваших пригод починається з маленької халупки, яку потрібно перетворити в повноцінне поселення з кількох хатин.
Чимось віддалено Forge of Empires нагадає вам бестселер під назвою "Цивілізація", а найзапекліші фанати побачать тут плагіат. Чи не дивуйтеся, що зі старту вам доведеться керувати печерними людьми, ближче до кінця епох, у вашому розпорядженні будуть автомати, гармати і танки, а дерев'яні міста перетворяться в мегаполіси з хмарочосами. У режимі ви ознайомитеся з усіма нюансами і будете готові для протистояння з іншими гравцями на глобальній карті, самі епічні баталії проходять саме на них. Головне завдання, яке стоїть перед вами це виростити маленьке поселення, що складається з декількох квадратів до великої сучасною і високотехнологічною імперії, яка займає територію на декількох континентах.
Інтерфейс і управління
Навіть користувач не знайомий з таким типом стратегій як Forge of Empires, швидко зрозуміє, як управляти. Тим більше, спочатку проходить примусове навчання, без якого просуватися далі не можна. Інтерфейс гармонійно вписується, володіє анімаційними ефектами і не відволікає від ігрової зони. Майже все управління покладається на миша, бажано налаштувати чутливість під себе, щоб було зручно переміщати курсор з одного кута монітора в інший, так як весь інтерфейс поділений на зони і обвішаний кнопками.
Геймплей
Тут все просто, на глобальній карті відбуваються постійні сутички, і назва Кузня Імперій повністю відповідає грі, найзагартованіші залишаються на арені довгий час. Перший етап - це містобудування та розвиток свого поселення до повноцінного міста з усією інфраструктурою для створення армії, здатної вести довгі завойовницькі війни. Як тільки ця фаза виконана, сміливо відкривайте глобальну карту і приступайте до війни. На цьому етапі спочатку доступні лише завдання і квести, і тільки після певного рівня, ви зможете дозволити собі вільності. Самі ж бою двох типів, одні проти AI (штучного інтелекту), а другі проти реальних гравців. Залежно від епохи, необхідно виробляти власну тактику, яка в залежності від доступних технологій, кардинально змінюється.
Forge of Empires системні вимоги та характеристики
Мінімальні | |
OC | Windows XP, 7, 8.1 |
---|---|
Процесор | 800 MHz |
Оперативна пам'ять | 128 Mb |
Місце на диску | 100 Mb |
Відеокарта | 64 Mb |
Аудіокарта | DirectX 9.0c |
Швидкість Інтернету | 256 Кбіт/с |
Рекомендуємі | |
OC | Windows 10 |
---|---|
Процесор | 1.2 GHz |
Оперативна пам'ять | 1 GB |
Місце на диску | 150 Mb |
Відеокарта | 128 Mb і більше |
Аудіокарта | DirectX 9.0c і вище |
Швидкість Інтернету | 1 Мбіт/с |
Ресурси в вашому розпорядженні
Різноманітність ресурсів в Forge of Empires не таке вже й велике, є всього лише шість видів. Умовно можна поділити на три категорії: фінанси, людські ресурси, і очки.
- Стратегічні очки - без цього ресурсу, ви не зрушите з місця, він найголовніший. Його призначення в дослідженні нових технологій. Видобуток відбувається автоматично, 1 очко за годину і це головна причина, чому епохи тривають так довго. Але, ці очки можна купити за золото, але його потрібно дуже багато. Також якщо у вас є бажання, то можна задонатитися, і цей процес піде швидше. Використовувати ці очки можна, тільки за призначенням в дереві технологій.
- Місця для зведення будівель - без будівель, також неможливо розвивати свою імперію. Необхідно обов'язково розширювати доступну зону для нових будівель. У міру зростання міста і відкриття епох, ви будете отримувати додатково певну кількість цього ресурсу. Якщо, ви хочете швидше будується і не чекати, то за діаманти можна придбати необмежену кількість цих очок.
- Населення - люди трудяться і добувають для вас ресурси, завдяки їм можлива торгівля, і вербування солдатів в армію. Збільшувати цей показник можна за рахунок побудови нових жител. Від показника рівня щастя, залежить достаток жителів, що в свою чергу позначається на швидкості і якості роботи, а в разі невдоволення армія може збунтуватися.
- Товари - в залежності від епохи будуть доступні різні товари і способи їх видобутку. Щось зможете здобувати ви самі, а щось потрібно купувати на ринку. Вони потрібні для відкриття нових технологій і епох, а так само для постачання армії.
- Ресурси - не менш важливі, ніж золото, добувати їх можна тільки в спеціальних будівлях, також вони можуть бути отримані в якості нагороди за виконаний квест або за перемогу в битві.
- Золоті монети - найбільш ходовий і масовий ресурс, який ви будете повсюдно витратити. За нього будуються споруди, вербується армія і оплачується платню своїх підлеглих. Видобуваються, як податок з населення, і також як інші ресурси за виконання завдань і за переможні війни.
- Алмази - можна отримати тільки за Донат і це помітно полегшить ваше просування від епохи до епохи і скоротить часу в грі за монотонними завданнями.
Види споруд
Всі будови строго діляться на типи за призначенням і функцій, практично все можна побудувати за ресурси або золото, а деякі можна спорудити лише за діаманти.
- Будинки - потрібні для збільшення чисельності свого поселення і збору податків.
- Дороги - для транспорту і комунікації між будівлями і головним будовою. Вони дуже важливі, тому що без них забудова міста позбавлена будь-якого сенсу.
- Виробничі - потрібні для виробництва "ресурсів", які важливі нарівні з золотом для розвитку поселення.
- Громадські - грають важливу роль, чим більше їх і чим більше вони різноманітні, тим вище рівень щастя вашого населення. Це можуть бути парки, площі, статуї, дерева, квіти, театри та інші розважальні споруди.
- Промислові - в них проводиться ресурс "товари".
- Військові - для рекрутингу та управління солдатами, також тут створюється військова техніка і над усіма речами для ведення війни.
Завдання та квести
Завдяки виконанням завдань, по-перше ви отримуєте золото і ресурси, по-друге познайомитеся з всесвіту Кузні Імперій і поліпшите свої ігрові навички. Пропозиція пройти квест, ви буде отримувати від ігрових радників, які діляться на військових і містобудівних. Проходити їх все не обов'язково, але вони дають істотну надбавку до вашої скарбниці.
Дослідження
Відкриття нових технологій в Forge of Empires це найголовніше, навіть більш важливе, ніж ресурси і золото. Чим швидше ви приборкаєте науки і пристосування, тим швидше вирветься вперед. Дослідження можливі при наявності певної кількості стратегічних очок і необхідних ресурсів. Ваш шлях почнеться з примітивних технологій кам'яного віку, і ви дійдете до найскладніших електронних технологій нашого часу. У перших епохах, ви будите досліджувати все підряд, а з подальшим просуванням у вас вишикуються пріоритети, так як осягнути все не вийде. Будинки будуть змінювати свій вигляд, як тільки буде здійснений перехід на новий рівень.
Гільдії
Це всередині ігрові спільноти, їх можна назвати подобою кланів, де гравці можуть обмінюватися ресурсами, спілкуватися, об'єднаються для бойових походів і розширення меж своїх імперій. Гільдію можна створити з повного нуля або ж вступити в уже існуючу.
Імперська Армія
Це військова стратегія і в першу чергу військової складової віддається більша увага, ніж економічної. Все зроблено на найвищому рівні, пропрацювала кожна деталь. Якщо взяти всі епохи воєдино, то тут більше 1000 військових юнітів починаючи від печерних людей з дрючками, і закінчуючи футуристичними солдатами. Ми не беремо до уваги кількість всілякої техніки. Перед вербуванням обов'язково потрібно розібратися в параметрах і можливостях кожного юніта. У кам'яному віці ви буде командувати наступними юнітами:
- Копійщики - слабо укомплектований воїн зі списом;
- Лучник - стрілок з найпершим і примітивним варіантом лука;
- Вершник - воїн на коні озброєний мечем;
- Воїн - солдат в потужних обладунках;
- Пращник - юніт кидаючий каміння, за допомогою пращі.
Апгрейди не передбачені, в нову епоху будуть просто юніти такого типу, але вже з іншими можливостями. Всі солдати діляться на п'ять класів:
- Легкі - здатні пересуваються на великі відстані, непогано тримають удар, але завдають не великої шкоди;
- Важкі - не здатні пересуватися на великі відстані. Але в ближньому бою змітають практично будь-якого супротивника з мінімальним втратою для себе;
- Стрілки - в ближньому бою не приносять користі, але здалеку за підтримки воїнів зі щитами завдають великої шкоди ворогам;
- Артилерія - марна в ближньому бою, що не продуктивно витрачати її міць на одиничних юнітів. Вона необхідна для ураження великого скупчення цілей і тоді це смертоносну зброю, яке за один постріл може вразити кілька сотень ворожих солдатів;
- Швидкі - солдати зі слабким захистом і помірним втратою, можуть швидко наздогнати ворожих лучників розтрощити їх, і віддалиться на безпечну відстань./li>
Система бою
У більшості стратегій такого типу бої відбуваються в автоматичному режимі, і ви в підсумку бачите тільки результат сутички. Але в Кузні Імперій ви бачите повноцінне протистояння в покрокової системі. Кожному гравцеві даються очки військових-дій, які необхідно використовувати з розумом, можна сказати це більш просунута модель шахів. Ви зможете навіть угробити наворочений загін в битві зі слабким противником, якщо будете нерозумно застосовувати тактичні прийоми або йти напролом, без урахування параметрів і властивостей юнітів, а також місцевості, погодних умов. У більшості випадків результат бою залежить від вас. При досягненні певного рівня гравцеві відкривається PvP режим, де можна викликати на дуель будь-якого гравця.
Плюси |
Розвиток по епохах |
Багато різноманітних ютінов |
Продумана модель боїв |
Мінуси |
Є багато схожих ігор в цьому жанрі |
Довгі переходи між епохами |
Підбиття підсумків
В кінцевому підсумку, Forge of Empires нам дуже сподобалася, але тривалість епох, лише трохи напружує. Любителі покрокових баталій, так само її оцінять. Донат впливає на швидкість прокачування, але це не критично, достатньо лише приділити пару трійку зайвих годин. В інтерфейсі зрозуміла кожна дрібниця, але потрібно витратити певний час для ознайомлення, щоб кожна дія було усвідомленим.